Uluslararası dijital pazarlama yarışması MIXX Awards’da ödül Fenerbahçemizin
Türkiye Organ Nakli Vakfı ve Publicis Groupe Türkiye iş birliğiyle hayata geçirdiğimiz ‘Yaşamı Kutla’ projemiz, “Kâr Maksadı Gütmeyen / Kamu Hizmetleri” kategorisinde ‘Altın MIXX’ (Marketing and Interactive Excellence) mükafatına layık görüldü.
Dünyanın en büyük spor kulübü olarak ülkesinin pahalarını her vakit benliğinde hisseden Fenerbahçemiz, Türkiye Organ Nakli Vakfı ile birlikte manalı bir projeyi hayata geçirdi.
Kulübümüz, Türkiye Organ Nakli Vakfı ve Publicis Groupe Türkiye katkılarıyla, organ bağışı farkındalığına dikkat çekmek gayesiyle hayata geçirdiği projeyle ‘Altın MIXX’ ödülünün sahibi oldu.
Düzenlenen törende ödülü Yönetim Kurulu Üyemiz Eren Dişli aldı.
Bu manalı projemizde, ulusal futbolcumuz Cenk Tosun, Zenit ile hazırlık maçımızda attığı golün sevincini ilik nakli bekleyen canlarımız için yaparken,
Erkek Basketbol Ekibimizin pahalı oyuncularından Arturs Zagars ve Mert Emre Ekşioğlu, akciğer ve karaciğer nakli bağışını vurgulamak için yaptıkları hareketle organ bağışının değerini bir defa daha hatırlattılar.
Bayan Basketbol Grubumuzun başarılı oyuncuları, Julie Allemand, Sevgi Uzun ve Tilbe Şenyürek de maç önünde organları temsil eden hareketlerle, toplumsal sorumluluk projemizin kesimi oldular.
Seremonide çocuklarımızla, tribünde taraftarlarımızla, alanda atletlerimizle, büyük Fenerbahçe ailesi olarak; Organ bağışı farkındalığına dikkat çekmek için sevinçlerimizde milyonlara bildiri verdik.
Ve bir defa daha vurguluyoruz; “Organ bağışçısı ol! Sevinçler, ömür sevincine dönüşsün!”
Basın Fotoğrafları